wtorek, 2 lipca 2013

The Versatile Blogger Award

  
Zostałam nominowana do Versatile Blogger Award przez Maddy Parks, Ewcialin, Carmen ElizabethJulię K. i Xenię Verdas. Bardzo Wam dziękuję! Nie spodziewałam się tego, ale jestem miło zaskoczona 
;)

Muszę:                                           
1. Podziękować nominującemu blogowi.
2. Pokazać nagrodę na swoim blogu.
3. Ujawnić 7 faktów o sobie.
4. Nominować 10 blogów.
5. Poinformować autorów o nominacji.

7 faktów o mnie:
1. Uwielbiam czytać książki.
2. Kocham muzykę.
3. Mam 15 lat.
4. Marzę, żeby znać dobrze język hiszpański, nauczyć się grać na keyboardzie i wyjechać do Hiszpanii.
5. Mam 1.65 m wzrostu.
6. Ważę 39 kg. 
7. Uwielbiam słodycze.

Nominowane blogi:

Jeszcze raz bardzo dziękuję za nominacje.
;**



                                                                                    *Angelika*                                                                                                                                                                                                           

3 komentarze:

  1. Dziękuję za nominację ;] I gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. SUPER MAM SWOJEGO BLOGA O VIOLETTCIE NA RAZIE JEST WSTĘP I PROLOG
    TO LINK http://violetta-nowa-historia-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń