sobota, 6 lipca 2013

Libster Blog Award


Zostałam nominowana do Libster Blog Award 
przez Carmen Elizabeth, Clari Alonso, Sasi , Kathriny i Clarie
Bardzo Wam dziękuję! ♥

Zasady:

   1. Nominowana osoba musi odpowiedzieć na pytania zadane przez osobę nominującą. 
   2. Później zadaje 11 pytań.
   3. Następnie nominuje 11 blogów (nie można nominować bloga, który nas wyróżnił)

Pytania od Carmen Elizabeth:
1. Jaka jest twoja największa pasja?
Muzyka.
2. Jaka jest Twoja ulubiona para z Violetty?
Leonetta ;*
3. Gdzie chciałbyś/chciałabyś w przyszłości mieszkać?
Tu, gdzie się urodziłam.
4. Jaki kraj chciałabyś/chciałbyś zwiedzić?
Hiszpania ;*
5. Umiesz śpiewać? 
Trochę
6. Dlaczego prowadzisz bloga?
Bo lubię pisać opowiadania, sprawia mi to frajdę ;D
7. Ile masz lat? 
15
8. Której postaci (której w 2 sezonie nie ma do 40 odcinka) najbardziej ci brakuje?
Nie wiem.
9. Masz rodzeństwo?
Mam brata.
10. Jakie jest Twoje największe marzenie?
Pojechać do Hiszpanii.
11. Jaką miałeś/miałaś średnią w tym roku?
W tym roku trochę kiepsko... 4,92

Pytania od Clari Alonso:
1. Czemu zdecydowałaś/łeś się założć bloga z opowiadaniami ?
Ponieważ lubię pisać opowiadania, sprawia mi to frajdę.
2. Tomaletta VS Leonatta ?
Leonetta ;*
3.Jaki jest Twój ulubiony dotychczas odcinek Violetty ?
Odcinek 34-pocałunek Leonetty ;*
4.Czy posiadasz płytę Violi ?
Nie, nie posiadam.
5.O co zapytałabyś/łbyś Angie ?
Czy da mi swój autograf.
6.Opisz kilkoma zdaniami Leona ?
Leon jest przystojny, troskliwy, czuły. Po prostu ideał. ;**
7.Luca VS Napo ?
Luca
8.Jaki serial poza Violetta oglądasz ?
Na Disney Channel oglądam tylko Violettę.
9.Przy którym odcinku Violetty najbardziej się uśmiałaś/ łeś ?
Nie wiem...
10.Umiesz język Hiszpański i czy on Ci się podoba ?
Trochę umiem, ciągle się uczę. Język hiszpański bardzo mi się podoba.
11.Prowadzisz pamiętnik ?
Tak, prowadzę pamiętnik.

Pytania od Sasi:
1.Według Ciebie najładniejsza dziewczyna z serialu to?
Szczerze mówiąc, to wszystkie mi się podobają...
2.Piszesz pamiętnik?
Tak, piszę pamiętnik ;)
3.Lubie Diego? Za co go lubisz/nie lubisz?
Gdyby nie to, że Diego miesza się w Leonettę, lubiłabym go...
Nie lubię go ponieważ nie znoszę ludzi, którzy psują prawdziwą miłość!
4.Ulubiony kolor?
Niebieski i fioletowy.
5.Czytasz mojego bloga czy wiesz o nim dopiero od teraz?
Tak naprawdę nigdy nie czytałam Twojego bloga, ale zacznę ;)
6.Masz zwierzę? Jakie?
Mam psa ;)
7.Czemu założyłaś bloga?
Ponieważ uwielbiam pisać opowiadania, a serial Violetta jest do tego idealny. Mogę wymyślić swoją własną historię i nikt nie narzuca mi niczego, bo to mój świat i moje opowiadanie. Poza tym chciałam się podzielić z kimś moją wizją tego serialu. 
8.Czy twoi znajomi lub rodzina wiedzą, że prowadzisz bloga?
Wie tylko mój brat...
9.Jeśli wiedzą to jakie były ich reakcje, a jeśli nie to czemu im nie powiedziałaś?
Mój brat zareagował normalnie. A reszcie nie powiedziałam, ponieważ to jest mój świat, w którego mogę włożyć cząstkę siebie i swoich uczuć. Powiedziałam tylko bratu, ponieważ on i tak tego nie czyta, bo go to nie interesuje. 
10.Za co lubisz serial Violetta?
Lubię go za to, że jest w nim muzyka, bez której nie potrafię żyć i toczy się w Buenos Aires, gdzie chcę w przyszłości pojechać oraz za ciekawe przedstawienie nastoletnich problemów.
11.Czy jesteś dumna ze swojego bloga i osiągnięć dotyczących jego?
Tak, jestem dumna, bo nie sądziłam, że mój pierwszy blog będzie przez Was czytany. Bardzo się cieszę i nadal dążę do udoskonalenia tego bloga.

Pytania od Kathriny:
1.Jak masz naprawdę na imię?
Angelika
2.Czy masz rodzeństwo?
Tak, mam brata.
3.Jaki jest twój ulubiony serial?
"Violetta"
4. Kogo sławnego chciałabyś poznać?
Oj dużo osób...
5.Masz jakieś zwierzątko?
Mam psa.
6.Ile znasz języków obcych?
3
7.Czy lubisz Ludmiłę?
Bardzo ją lubię !
8.Podoba Ci się mój blog?
Tak :**
9.Jakiej muzyki słuchasz?
Różnej, zależy jaka mi wpadnie w ucho :)
10.Czy chcesz założyć kolejny blog?
Nie, bo nie mam czasu.
11.Kto jest twoją ulubioną postacią?
Leon oczywiście ;*

Pytania od Clarie:
1. Kto jest Twoim autorytetem?
Moim autorytetem jest moja babcia i mama oczywiście ;)
2. Dlaczego prowadzisz bloga?
Ponieważ uwielbiam pisać opowiadania, a serial Violetta jest do tego idealny. Mogę wymyślić swoją własną historię i nikt nie narzuca mi niczego, bo to mój świat i moje opowiadanie. Poza tym chciałam się podzielić z kimś moją wizją tego serialu.
3. Tekst piosenki, z którym się identyfikujesz.
Jest ich wiele...
4. Ulubiona historia miłosna?
Każda historia miłosna jest na swój sposób wyjątkowa i cudowna.
5. Twoje marzenie?
Pojechać do Buenos Aires, nauczyć się grać na keyboardzie.
6. Jakie masz pasje? Co jest Twoim hobby?
Muzyka, aktorstwo, pisanie.
7. Wakacje nad morzem czy w górach? A może za granicą?
Jeśli byłaby taka możliwość, to za granicą, a jeśli nie, to nad morzem.
8. Ulubiona książka / utwór literacki, z którym się identyfikujesz?
Uwielbiam czytać książki i nie potrafię wybrać ulubionej.
9. Film, który doprowadził Cię do łez?
Prawie na wszystkich filmach płaczę...
10. Plany na przyszłość?
 Nie mam jeszcze poważnych planów.
W przyszłości chce spełniać swe marzenia i to najważniejszy cel.
11. Najpiękniejszy widok, który zapadł Ci w pamięć?
Jest dużo pięknych widoków, ale żaden jeszcze nie zapadł mi w pamięć...




Moje pytania:

1. Ile masz lat?
2. O czym marzysz?
3. Kim chciałabyś zostać w przyszłości? (z zawodu)
4. Za co lubisz serial "Violetta"?
5. Dlaczego prowadzisz bloga?
6. Lubisz śpiewać?
7. Grasz na jakimś instrumencie? 
8. Kogo cenisz najbardziej w serialu? Dlaczego? (oprócz Leona i Violetty)
9. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
10. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka z "Violetty"?
11. Kiedy następny rozdział na Twoim blogu?

Moje nominacje:

3. Pati ;3
6. Teddy
10. Wiola
11. Caroline Verdas



Jeszcze raz bardzo dziękuję za nominację ;**

*Angelika*

2 komentarze:

  1. Gratulacje,choć ja nie rozumiem twojego pytania nr.8. Bo nie każdy ICH ceni najbardziej,ja to już jestem uczulona na fanów Leonetty,no ale...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że nie każdy najbardziej ceni Violettę czy Leona, ale niektórzy tak i dlatego chciałam się dowiedzieć kogo poza nimi lubią i cenią. :)

      Usuń