sobota, 5 października 2013

Urodziny Mercedes Lambre! (EDIT)

Mercedes Lambre!

Jak zapewne wiecie, nasza idolka - Mechi, obchodzi dzisiaj urodziny!
Na kanale Sary znajdziecie filmik przygotowany przez nią specjalnie na ten dzień!
Ja również wzięłam udział w akcji i wysłałam zdjęcie.
Teraz pozostaje tylko spamować na Twitterze Mechi !

Dla przypomnienia:
Mercedes Lambre - Argentyńska aktorka, grająca rolę Ludmiły w serialu "Violetta" emitowanym na Disney Channel. Urodziła się 5 października 1992r. Dzisiaj obchodzi 21 urodziny. 




Wszystkie Mechistas! :
Spamujmy do niej na twitterze linkiem do filmiku, który podałam wyżej.
Niech zobaczy, że ją kochamy!
Przecież chcemy, żeby na jej twarzy wykwitł szeroki uśmiech, gdy zobaczy prezent od nas, prawda?
A więc spamujcie!

Feliz cumple, Mechi!

EDIT:
Znalazłam zdjęcie z urodzin naszej wspaniałej Mercedes :)


Angiee

9 komentarzy:

  1. wszystkiego najlepszego dla Mechi ;)
    zapraszam do mnie:
    http://leonetta-leon-i-violetta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy dodasz rozdział? Tak w ogóle to zobacz ostatni komentarz pod rozdziałem 61

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się jeszcze dzisiaj dodać rozdział :)
      Jestem trochę zajęta spamowaniem dla Mechi. xd.
      Widziałam wszystkie komentarze :)
      Mam parę pomysłów, co dalej z Leonettą, więc mam nadzieję, że nie będzie nudno, ale nie chcę kopiować tego z rakiem :)

      Usuń
  3. Spoko rozumiem cię. Jarzebska piszę opowiadanie sama dla siebie i jestem smutna bo jak pisałam to położyłam sobie laptopa na kolanach no i siedziałam nałóżku. Psina po mnie przeszła coś nacisnęła i skasowała mi rozdział ktróry pisałam dwa dni:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooh. Wiem, jak ciężko jest pisać rozdziały, a jeszcze kiedy się skasują... Przykro mi. Ja jeszcze nie miałam takiego przypadku (na szczeście), ale wyobrażam sobie, co czujesz...

      Usuń
    2. Wiedziałam że mnie zrozumiesz. PS Sorry za to że tam nie ma ja tylko jarzebska ale pisze na iPadzie i jestem u babci. Coś źle złapała moja dotykowa klawiatura :D

      Usuń
    3. Spoko :) Czasem na telefonie ciężko się pisze :) Podasz mi link do Twojego bloga? Chętnie poczytam i na pewno nie piszesz sama dla siebie :)
      Zaraz dodam rozdział 62 <3

      Usuń
  4. Dziękuje jesteś bardzo miła, tylko że ja naprawdę nie mam bloga:( Ale jeśli chcesz to mogę ci rozdziały przesłać na e-maila:) Nie mam bloga z jednego powodu. Boję się że ludziom się bardzo nie spodobają moje opowiadania. Jeżeli chcesz poczytać to niedługo zakładam nowy adres e-mail Będę ci mogła wysłać rozdziały mam ich 13 powiesz mi czy są dobre. I wtedy najprawdopodobniej założę bloga:D Co ty na to? Odpisz proszę. Muszę przyznać ostatnio często ci piszę komentarze z aninima bo nie mam konta i muszę przyznać polubiłam Cię Bozdrawiam i Dobranoc :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki jest jej prawdziwy mail ? Bo chce jej wysłąc życzenia ?!

    OdpowiedzUsuń