sobota, 12 października 2013

Finał Violetta 2 !


Koniec "2 sezonu Violetty"!

Właśnie się zakończył 2 sezon "Violetty" w Argentynie.
Od momentu, gdy Vilu zaczęła śpiewać "Soy mi mejor momento" płakałam do końca odcinka, a jak Leon ją pocałował ryczałam i ryczę do teraz!

Dodaję Wam filmik "Soy mi mejor momento"


I końcowa piosenka z beso Leonetty na końcu!

 

Te dwie najbardziej mi się podobają i ciągle to oglądam!!!
Besoooo!
Coś czuję, że dzisiaj nie zasnę!

I jeszcze "Salta" chłopaków

                           

Szkoda, że zabrakło "Nuestro Camino"...
i Angie...

Oprócz tego finał drugiego sezonu był wspaniały!
A Wam jak się podobał?

Angiee

10 komentarzy:

  1. Beso Marcesca, Leonetta i Naxi <33 Nadal mam bekę z Gregorio "NATALIA?!" a Diego się śmieje XD

    OdpowiedzUsuń
  2. AAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!
    A reście <3
    Jestem bumna tylko żę ponić miałao być więcej beso niź tylko jedno -,-
    Ale się cieszę żę w końcu jest .
    Kira Verdas <3

    OdpowiedzUsuń
  3. LEONETTA, LEONATTA, LEONETTA, LEONETTA, LEONETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    TAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Najlepsza mina Marco jak się całują XD
    Angiee, a Tomas wrócił? Bo miał wrócić. (Niestety)
    Margaret:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leonetta!!! <333
      Tomas nie wrócił, to widocznie były tylko plotki, ale na szczęście go nie ma i nie namieszał w Leonetcie :)

      Usuń
    2. Jak Tomas nie wrócił to jestem jeszcze bardziej HAPPY HAPPY HAPPY HAPPY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Sezon 1 - Tomas i Leon.
      Sezon 2 - Diego i Leon.
      Sezon 3 - Leon i ????
      Jak myślisz kto będzie w 3 sezonie?
      Margaret :**

      Usuń
    3. Nie mam pojęcia...
      Będziemy mieli niespodziankę :)
      A może będzie: Leon, Tomas i Diego?
      Pożyjemy, zobaczymy.
      Możemy się spodziewać wszystkiego. xd

      Usuń
    4. Najlepiejby było gdyby pojawił się ktoś np. Jakiś chłopak kutry zakochał się w Lerze ze wzajemnością. Wtedyby nie namieszał w Leonettcie ^^ No, ale i tak wiadomo że producęci zrobiom nam na złość i tom naszą kochaną Leonette rozwalą na niewiadomo ile :( Gdyby raz cały sezon był przeznaczony na Leonette że nikt jej nie rozwala to wtedy bym była najszczęśliwszy na świecie :)
      Margaret :**

      Usuń
    5. Tak, ale byłoby trochę nudno...
      Muszą byc jakieś zwroty akcji, ale byłoby fajnie gdyby Leonetta była dłużej ze sb, a nie tylko na początku przez parę odcinków...
      Ale dzięki tym wszystkim kłótniom i rozstaniom, powrót jest jeszcze bardziej emocjonujący!
      Leonetta <3

      Usuń
    6. Fakt. Nudnoby było, żeby może tak rozstali się dwa razy. Jeden raz ok. 5 odcinków, a potem są razem. Kiedy Violetta będzie pełnoletnia? Bo Leon już jest.
      Margaret :**

      Usuń