środa, 9 października 2013

Tweet Tini + Info o Violetta 3


Jestem pewna, że każdy z Was już wie o pięknym tweecie Martiny do nas - polskich tinistas 

Nie wiem, jak Wy, ale ja, gdy to zobaczyłam nie mogłam w to uwierzyć i momentalnie się rozpłakałam.
Minęły dwie godziny zanim doszłam do siebie i w końcu zasnęłam.
Cieszmy się, że Tini o nas pamięta!

Przejdźmy do rzeczy.
Chciałam napisać tego posta, bo zauważyłam pewną nowinę, która każdego na pewno ucieszy na temat 3 sezonu "Violetty", a mianowicie na tt Tini, nasza idolka "podała dalej" tego tweeta.
Oznacza to, że w kwietniu przyszłego roku rozpoczyna się kręcenie Violetta 3 !!! 

Stwierdzam, że jest to prawda, ponieważ Martina nie przekazywałaby go dalej, gdyby nie było to zgodne z prawdą.

Cieszmy się więc z tego powodu!

Angiee

22 komentarze:

  1. Cieszymy!!!!!!!!!! Happy, Happy, Happy!!! Mam nadzieje że w trzecim sezonie (Wiem że pewno tak nie będzie, ale poażyć sobie zawsze można) Będzie większość czasy Leonetta, a nie Dieletta czy Tomletta. A teraz zgasze waszą radość. Słuszałam plotki że w 6 sezonie Leon ma się oświadczyć Violi. Nawet jak tak będzie to nie przyjmie oświadczynach lub je zerwie. Wiem o tym bo byłam na takiej stronie i zrobiłam ankietke ile wiem na temat Violetty i było tam takie pytanie. "Jak uważasz z kim na końcu serialu będzie Violetta?" Jarzebska zaznaczyłam Leosia i pokazało mi że to była błęndna odpiwiedź :''''(
    Margaret :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, Margaret.
      Jeszcze nie zaczęli kręcić 3 sezonu, dopiero w kwietniu zaczną, a Wy już snujecie plotki na temat 6 sezonu, który nawet nie wiemy, czy będzie...
      Radzę Wam podchodzić do informacji sceptycznie i nie wierzyć we wszystko, co mówią. :)
      Na razie czekajmy na dalsze informacje na temat 3 sezonu i nie wybiegajmy w przyszłość, bo to bezcelowe...

      Usuń
    2. Spoko Angiee. A co do wybierania w przyszłość to ja taka jestem. Pani od polskiego kazała nam napisać kurtki dialog do jakiegoś tam obrazka. Ja oczywiście bo jakby inaczej. Napisałam ten "krutki" dialog na trzy strony mojego zeszytu :D Tak jest jak się rozpiszę, np. Jak piszę komentarze do twoich postów to też się rozpisuję i piszę zupełnie nie na temat. Ale wracając do Leonetty. To fakt trochę za bardzo wyskoczyłam, ale tak to jest jak raz się coś uszłyszy. Nie wiem czy tylko ja to zauważyłam, ale produceńci zrobili z Leosika czarny harakter, że niby oni go zrobili za takiego kutry jest tym silnym czarnym harakterem. Jednym słowem Maczo :/ Wiem że reżyser serialu tego nie czyta, ale to do nich. Za co Leon nie może być tym wymażonym księciem z bajki Violi tylko musi być nim ten cały obleśny Tomas ZA CO!!!!!!!!!!!!!!!? JA SIĘ PYTAM ZA CO!!!!!!!!!!? OK wyżyłam się i już mi lepiej. Jednym słowem nie zbyt podoba misię ten całokrzształt kutry wam przed chwilą wykrzyczałam. Dobra kończę ten komentarz bo znów się rozpisałam, a chciałam tylko ci krótko odpowiedzieć na komentarz Ehh. Dobra potrzebowałem się wyżyć. Całuski.
      Margaret :**

      Usuń
    3. Mnie też denerwuje, że np. w gazetach Leon jest zazwyczaj przedstawiany jako czarny charakter, a przecież to nieprawda. Tak jest tylko przez... może dwa, trzy pierwsze odcinki, a potem jak tylko odchodzi od Ludmiły pokazuje się PRAWDZIWY Leon !

      Usuń
    4. Agadzam się z tobą. Raz tak bardzo mnie wkużało to że jak np. Leon coś śpiewał to Violetta widziała Tomasa. To mnie tak zdenerwowało że zrobiłam sobie wieeeelką przerwę w tym serialu. I zaczęłam czytać tylko blogi. Mój pierwszy nie pamiętam Linka, ale autorka miała nicka Pati ;3. To był, podkreślam był mój ulubiony blog. Bo fprowadziła tam Dielette, a ponieważ jarzebska nie trawie tej pary to Poprostu przestałam czytać, potem niby Leonetta wróciła, ale było widać że robi to na siłe. Potem były jakieś inne i tak trafiłam na twojego. I teraz czytam tylko dwa. Twojego i jakiegoś innego. Moje motto brzmi tak. Leonetta i koniec kropka. (Jak chcesz zobaczyć ten drugi blog to kliknij że tak powiem na mnie i tam będzie)
      Margaret :**

      Usuń
    5. Też czytam Pati ;3 Rzeczywiście, trochę szkoda, ze pisze Leonettę na siłę, ale i tak jej blog jest cudowny <33

      Usuń
    6. Wiem... Jej blog jest fajny, tylko jak czytałam go kiedyś to czułam coś innego. Czytanie tego bloga to była dla mnie przyjemność, a teraz mam wrażenie jakbym to ja czytała go na siłę :(. Nie wiem tylko czemu. Jednocześnie chcę czytać, ale to już nie jest to samo... To przedewszyskim nie jest ta sama Leonetta!
      Margaret :**

      Usuń
  2. Skaczę z radości, jeśli w 3 sezonie bd Leon, co wiąże się z Leonettą xDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że Leon będzie na pewno, bo to główna postać, więc nie odrzucili by jej :)
      My też nie możemy się doczekać kolejnych "Leonettowych historii" <3

      Usuń
  3. Super 2 sezon zakończy się leonettą !!! Więc w 3 raczej też będzie leonetta a i tak na marginesie serial violetta jest o vilu i leonie i o ich miłości wzlotach i upadkach a tomas i diego to tylko dodadki :*** pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podniosłaś mnie na duchu. Z tymi dodatkami czyli Diego I Tomasm:D Czasem żałuje że Leon nie jest tym co kocha Vilu :( To znaczy nie mówię że go nie kocha, ale widać że na koniec serialu będzie z Prosiakiem kutry ma krowi placek na czole :(((((((((((((( Odc. 80 oglądałam z moją BFF przez kturą wtedy Angiee nie wysłałam rozdziału no, ale mniejsza z tym, Więc oglądałam to z nią i akurat piłam sok z kartonika. W tym momęcie brałam łyka jak Violka całuje prosiaka (Tomasa) i tak się zaksztusiłam że potem nie mogłam iddychać przez najbliższe 35 sekund :D Jakbym to ja pisała scenariusz to byście się za głowę złapali XD. Angiee pamiętaj. Odpisujesz na nasze kom. = Wena na nowe kom. = Większa wena na rozdział.
      Margaret :**

      Usuń
    2. Haha tak tomas to prosiak i diego też nie lepszy ale prędzej czy później leonetta będzie :***

      Usuń
    3. Jeszcze dodam w 2 sezoni w ostatnich 10 odzinkach będą 4 pocałunki leonetty w finałowym odcinku vilu i leon zaśpiewają nuestro camino i leon pocałuje vilu :***

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Ej, nie obrażajcie nikogo!
      Przecież to tylko postacie fikcyjne. Pablo Espinosa (serialowy Tomas), mimo że za nim nie przepadam, jest dobrym aktorem, a Diego Dominiguez (serialowy Diego) jest przystojny i bardzo utalentowany, więc nie obrażajcie ich tylko ze względu na to, że nie są Jorge (Leonem).
      Nie da się ukryć, że Jorge jest z nich naj naj naj naj, ale to nie znaczy, że oni nie mogą po tym świecie chodzić. xd
      Leonetta będzie, więc się nie bulwersujcie postaciami drugoplanowymi.

      Usuń
  4. Mi chodziło o Tomasa, a nie o Pabla. Wydziałami Pabla na jekiejś focie i nie miał tego czegoś na czole. A jeśli chodzi o Diego to tak samo. Na codzień nie robi przecież takich głupkowatych uśmieszków. Powtórzę więc jeszcze raz, CHODZIŁO O POSTACIE SERIALOWE. A NIE O PRAWDZIWYCH LUDZI. Oni są tak umalowani na potrzebę serialu. I mi chodziło oto. No i przecież na codzień w życiu prawdziwym nie mają takich harakterów. Jak na przykład Diego nie jest taki jak serialowy Diego. Przepraszam jak wyszło inaczej niż miałam na myśli. Mi chodziło o SERIAL nie o Real. Nie chciałam obrazić aktorów. Serial to serial są inaczej umalowani i tak dalej.
    Margaret :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o postacie, to prawda :D
      Pablo w realu też ma to na czole, to jest znamię, ale na niektórych zdjęciach jest to po prostu zatuszowane :)

      Usuń
  5. Tylko skąd wiesz, że to jej oficjalny profil? Jest jeszcze drugi: https://twitter.com/MartinaStoeseel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest prawdziwy tt Tini.
      Ten, który podałeś/aś został dopiero założony i gołym okiem widać, że jest fałszywy!
      Poza tym twitter ma coś takiego, jak weryfikacja kont.

      Usuń
  6. Wiecie może czy w 3 sezonie będzie maxi
    (Facundo Gambande)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na chwilę obecną nie ma informacji na ten temat. Wiemy jedynie, że German nadal będzie nadopiekuńczym ojcem.
      Jednak nie martw się, bo jestem pewna, że Facu będzie w 3 sezonie :)

      Usuń
  7. to nie prawda!!!! W kwietniu zaczną się ZDJĘCIA A NIE NAGRYWANIE ODCINKÓW!!!!!!

    OdpowiedzUsuń