środa, 7 sierpnia 2013

The Versatile Blogger Award 2



Zostałam nominowana do The Versatile Blogger Award 
przez Kathrinę, Olę Waszkiewicz, ViluśkęZuzannę Słowik, sandrulkęAdzię (: i Nicolę Potoczną
Bardzo Wam dziękuję za nominacje ;)

Muszę:                                           
1. Podziękować nominującemu blogowi.
2. Pokazać nagrodę na swoim blogu.
3. Ujawnić 7 faktów o sobie.
4. Nominować 10 blogów.
5. Poinformować autorów o nominacji.

7 faktów o mnie:
1. Uwielbiam czytać książki.
2. Kocham muzykę.
3. Mam 15 lat.
4. Marzę, żeby znać dobrze język hiszpański, nauczyć się grać na keyboardzie i wyjechać do Buenos Aires.
5. Mam 1.65 m wzrostu.
6. Ważę 39 kg. 
7. Uwielbiam słodycze.

Nominowane blogi:

Jeszcze raz bardzo, bardzo, bardzo dziękuję za nominacje!
Nawet nie wiecie, jaką radość mi sprawiacie ;)
Realmente muchas gracias!

PS.
Przepraszam, ale rozdział pojawi się dopiero w piątek lub w sobotę,
bo chcę, żeby był wyjątkowy!
Poza tym w ogóle nie mam czasu...

*Angelika*

5 komentarzy:

  1. Dzięki za nominacje :)
    Nie mogę się doczekać 50 rozdziału!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm.. wkurzysz się.?
    Mniejsza oto...
    Otóż informuję cię o tym, że:
    Zostałaś nominowana na moim blogu:http://love-leonetta.blogspot.com/ do Versatile Blogger Award (czy jakkolwiek się to pisze xD).

    Hehe.. Będzie VBA 3 xDD

    V.<33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nominację ;)
      O co miałabym się wkurzyć?

      Usuń
  3. Dziękuję za nominacje! Uwielbiam Twój blog. No, a tak się skarżyłaś, że do Liebster nie możesz mnie nominować. :)
    Zostałaś nominowana przeze mnie do Versatile Blogger Award. Więcej na moim blogu: violetta-nowy-etap.blogspot.com :)
    Gratuluję & Pozdrawiam!
    Vile <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo! Ja Twój również uwielbiam! No, nie mogłam do Libster, to nominowałam do Versatile ;)
      Bardzo dziękuję za nominację!
      Również pozdrawiam!

      Usuń