poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Liebster Blog Award 2


Zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez 
Kathrinę, Violettę Verdes, Dynkę G., Zuzannę Słowik,  Xenię Verdas, Olę WaszkiewiczPaulę KAliceHanię Lewandowską, Sasi S. , Adzię *-* i Emilę Verdas.
Bardzo dziękuję za nominacje ;)

Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym na blogu) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Pytania od Katrhriny:
1. Jak masz na imię?
Angelika
2.Jaki jest twój ulubiony przedmiot w szkole?
Polski, W-F, chemia
3.Pepsi czy Coca Cola?
Obojętnie
4.Jaki jest twój ulubiony serial?
Violetta
5. Jaki jest twój ulubiony zespół lub muzyk?
Nie mam ulubionego
6. Czy lubisz rysować?
Czasem
7.Czy masz najlepszą przyjaciółkę lub przyjaciela?
Tak
8.Czy lubisz śpiewać?
Uwielbiam !
9.Czy masz zwierzęta? Jeśli tak to jakie?
Mam psa ;)
10. Na ile oceniasz z wyglądu Jorga Blanco od 1 do 10
1000000000000000000000000000...
11.Czy masz rodzeństwo?
Mam brata.

Pytania od Violetty Verdes:
1. Ile masz lat?
W grudniu 15
2. Ulubiona piosenka z Violetty.
"Voy por ti" i "Nuestro camino"
"Si es por amor" też mi się podoba ;)
3. Jaki jest twój ulubiony aktor/aktorka.
Poza obsadą "Violetty" ,
Ana Brenda Conteras i Sandra Bullock.
4. Jaki jest twój ulubiony film?
Titanic
5. Jak masz na imię?
Angelika
6. Jak ma na imię twoje najlepsza przyjaciółka lub przyjaciel?
Patrycja
7. Lubisz tańczyć?
Lubię ;)
8. Ulubiona przekąska.
Nie mam ulubionej
9. Jaki masz kolor włosów?
Blond
10. Ulubiony sklep.
Lubię wszystkie sklepy odzieżowe 
11. Lubisz zwierzęta?Jeśli tak to jakie?
Lubię wszystkie zwierzęta

Pytania od Dynki G. :
1. Jak się nazywasz?
Angelika
2.  Ile masz lat?
W grudniu 15
3. W jakim województwie mieszkasz? 
Woj. pomorskie
4. Jaki jest twój ulubiony przedmiot?
Polski, W-F, chemia
5. Jaki jest twój ulubiony kolor?
Fioletowy i niebieski
6. Masz rodzeństwo?
Tak
7. Ulubiony aktor/aktorka z Violetty
Jorge Blanco, Xabiani Ponce de León, Martina Stoessel, Mercedes Lambre, Lodovica Comello, Facundo Gambandé, Clara Alonso i Candelaria Molfese. 
8. Masz zwierzęta?
Mam pieska
9. Ulubione danie
Nie mam ulubionego
10. Ulubiony deser
Nie mam ulubionego
11. Ulubiona książka
Nie mam ulubionej, wszystkie są świetne

Pytania od Zuzanny Słowik:
1. Jaka jest Twoja ulubiona postać z Violetty?
Leon ♥
Marco ♥
2. Jakie lubisz seriale poza Violettą?
M jak Miłość, Przepis na życie
3. Tomas, Leon czy Diego?
Leon ♥
4.  Kto Twoim zdaniem powinien wygrać Talentos 21?
Francesca
5. Ulubiony odcinek Violetty?
34-pocałunek Leonetty
6. Ulubiony aktor/aktorka z Violetty?
♥Xabiani Ponce de León♥, Jorge Blanco, Martina Stoessel, Mercedes Lambre, Lodovica Comello, Facundo Gambandé, Clara Alonso i Candelaria Molfese. 
7. Ulubiony czarny charakter z Violetty?
Ludmiła
8. Z jaką postacią z Violetty chciałabyś się zaprzyjaźnić?
Z kimś z moich ulubionych (czyt. pytanie nr 6)
9. Do jakiej postaci z Violetty masz podobny wygląd?
Do Ludmiły - jestem blondynką
10. Do jakiej postaci z Violetty masz podobny charakter?
Do Francesci i Violetty
11. Gdybyś ty pisała Violettę to jak by wyglądał ostatni odcinek serialu?
Najpierw randki: Leonetty, Marcesci, Naxi, Bodmi, Diemiły. 
Potem śmieszny Andres, 
a na końcu występ wszystkich

Pytania od Xenii Verdas:
1. Czy lubisz pisać?
Kocham ! ;**
2. Dlaczego zaczęłaś pisać?
Bo uwielbiam przelewać uczucia w słowa ;)
3. Masz jakieś marzenia?
Ogólnie jestem typem marzycielki
4. Skąd bierzesz pomysły na nowe rozdziały?
Czasem mi się coś przyśni, czasem biorę je z własnego życia. 
Bohaterzy mojego opowiadania są ze mną zawsze, więc gdy tylko przyjdzie mi coś do głowy zapisuję, a potem to wykorzystuję w opowiadaniu.
5. Co powiedziałabyś Jorge, gdybyś go spotkała?
Poprosiłabym go o autograf, zdjęcie
 i powiedziałabym, że jest świetnym aktorem i piosenkarzem.
6. Kochasz pisać swojego bloga?
Taak!
7. Masz jakieś zastrzeżenia do mojego bloga?
Nie, Twój blog jest cudowny! ;**
8. Czym jest dla ciebie pisanie swojego opowiadania?
Gdy piszę, odcinam się od rzeczywistości i wkradam się do wyobraźni i do moich postaci. Jest to dla mnie odpoczynek od świata. Uwielbiam pisać i sprawia mi to przyjemność, więc jest to coś cudownego ;))
9. Jaki blog najbardziej kochasz ze sfery blogspotowej?
Wszystkie, które obserwuję
10. Co chcesz wyrazić pisząc opowiadania?
Moje uczucia, czasem marzenia, czasem to, co się dzieję w moim życiu.
11. Która piosenka jest najromantyczniejsza z ,,Violetty"? 
"Nuestro camino"

Pytania od Oli Waszkiewicz:
1. O czym marzysz ? 
Chciałabym pojechać do Buenos Aires, nauczyć się grać na keyboardzie i nauczyć się hiszpańskiego ;)
2 . Kim chcesz zostać w przyszłości ?
Jeszcze nie jestem pewna, ale zastanawiam się.
Aktorka, prawniczka, dziennikarka lub coś w stylu bizneswoman ;D
3. Masz jakiegoś zwierzaka ? 
Mam pieska
4. Jakiego koloru masz oczy ?
Niebieskie
5. Jak jest twoja ulubiona piosenka ?
Mam kilka ulubionych piosenek.
6. Jaki jest twój ulubiony serial ?
"Violetta"
7 . Co lubisz robić w wolnym czasie ?
Słuchać muzyki, czytać książkę, pisać ;)
8 . Jakie są twoje zainteresowani ? 
Muzyka, aktorstwo, pisanie ;)
9 . Ile masz lat ?
15 w grudniu
10 . Co chcesz osiągnąć w życiu ? 
Chcę być zdrowa i szczęśliwa, chcę też, żeby moja rodzina i przyjaciele byli zdrowi i szczęśliwi.
11. Jak byś mogła cofnąć się w czasie , co byś zmieniła w swoim życiu ? 
Nie wiem, ale coś by się znalazło...

Pytania od Pauli K:
1. Jak masz na imię?
Angelika
2. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Słuchać muzyki, czytać książki, pisać, śpiewać (lub fałszować, jak kto woli hahhah)
3. Ile masz lat?
W grudniu 15
4. Masz rodzeństwo?
Mam brata
5. Twój ulubiony aktor/aktorka?
Poza obsadą "Violetty",
Ana Brenda Conteras i Sandra Bullock.
6. Ulubiony chłopak z Violetty to?
Oczywiście Leon ♥
7. Coca Cola czy Pepsi?
Obojętnie
8. Wiosna czy jesień?
Wiosna
9. Co najbardziej w sobie lubisz?
Poczucie humoru i to, że dążę do celu i nigdy się nie poddaję!
10. Miasto czy wieś?
Wieś ;)
11. Ulubiona piosenka z Violetty?
"Voy por ti" i "Nuestro Camino"
"Si es por amor" też mi się podoba ;)

Pytania od Alice:
1. Jak masz na imię?
Angelika
2. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Słuchać muzyki, czytać książki, pisać, śpiewać (lub fałszować, jak kto woli hahhah)
3. Ile masz lat?
W grudniu 15
4. Masz zwierze ( rodzeństwo się nie liczy :))?
Mam pieska ;)
5. Twój ulubiony aktor/aktorka?
Poza obsadą "Violetty",
Ana Brenda Conteras i Sandra Bullock.
6. Ulubiony chłopak z Violetty to?
Leon ♥
7. Coca Cola czy Pepsi?
Obojętnie
8. Wiosna czy jesień?
Wiosna
9. Co najbardziej w sobie lubisz?
Poczucie humoru i to, że dążę do celu i nigdy się nie poddaję!
10. Miasto czy wieś?
Wieś ;)
11. Ulubiona piosenka z Violetty?
"Voy por ti" i "Nuestro Camino"
"Si es por amor" też mi się podoba ;)

Pytania od Hani Lewandowskiej:
1. Ile masz lat?
15
2. Ulubiony kolor?
Niebieski i fioletowy.
3. Ulubiony aktor/aktorka?
Poza obsadą "Violetty"
Ana Brenda Conteras i Sandra Bullock.
4. Ulubiony serial, film, książka?
"Violetta", "Titanic", nie mam ulubionej ;)
5. Co skłoniło cię do pisania bloga?
Uwielbiam pisać i chciałam się z kimś podzielić moimi pomysłami.
6. Jakie jest twoje marzenie?
Mam dużo marzeń ;D
Pojechać do Buenos Aires, nauczyć się grać na keyboardzie, nauczyć się hiszpańskiego, śpiewać i wiele, wiele innych...
7. Czy masz rodzeństwo?
Tak.
8. Noc czy dzień?
Zależy...
9. Jakiej muzyki słuchasz?
Różnej.
10. Co jest twoją pasją?
Muzykaa ♥

Pytania od Adzi *-* :
1.Wolisz Leonette, Diegolette czy Tomatelle ?
Leonetta ♥
2.Ulubiona piosenka z serialu Violetta (3)
"Voy por ti", "Nuestro Camino", "Si es por amor"
i jeszcze "Como quieres". Ogólnie wszystkie piosenki są na swój sposób cudowne.
3.Jakie masz hobby .?
Muzyka, pisanie, aktorstwo.
Ale przede wszystkim muzykaa ♥
4.Wolisz styl ubierania Violetty w 1 sezonie czy 2 ?
Poznaliśmy ją jako nieśmiałą dziewczynę z dziewczęcym stylem ubierania się. Przyzwyczaiłam się do niej. 
W drugim sezonie Violetta zmienia się diametralnie. Jest odważniejsza i ubiera się inaczej. Mi podoba się jej nowy styl, aczkolwiek Violetta z pierwszego sezonu była wyjątkowa i nie potrafię ocenić, który styl podoba mi się bardziej. Oba są na swój sposób wyjątkowe.
5.Co najczęściej najdłużej robisz ? 
Nie wiem..
6.Masz swoją najlepszą przyjaciółkę/ przyjaciela ?
Tak
7.W skali 1-1O na ile oceniasz swoje poczucie humoru ?
10! Cały czas się śmieję ;D
8.Ulubiona pora w roku ? I dlaczego .
Każda pora roku ma w sobie coś wyjątkowego, ale najbardziej lubię lato,
ponieważ jest ciepło i można zrobić wiele rzeczy.
9.Kolor twojego pokoju ?
Biały ;D
1O. Ile masz lat ?
15.

Pytania od  Emili Verdas:
1.czytasz mojego bloga ? 
Nie, ale zacznę i sprawdzę, czy mi się spodoba ;)
2. Ulubiona postac z violetty ?
Leon ♥
3. Naxi czy Caxi ?
Naxi
4. Jeśli czytasz mojego bloga czemu go czytasz a jak nie czemunie czytasz 
Nie słyszałam o nim, ale zacznę go czytać ;)
5.ulubiona książka 
Nie wiem, każda książka ma w sobie coś wyjątkowego
6, ile masz lat
15
7.ulubiony szkolny przedmiot
Polski, W-F, chemia
8. Interesujesz się piłką nożną 
Trochę
9.od kiedy oglądasz violette 
Od początku
10. LUbisz ludmi ?
Kocham ♥

Pytania od  Sasi S:
1.Piszesz pamiętnik?
Tak
2.Lato czy zima?
Lato
3.Ulubiony aktor z "V"?
Mechi, Lodo, Tini, Jorge, Xabiani, Facu
4.Do którego z bohaterów z "V" masz podobny charakter?
Do Violetty
5.Jaki masz styl ubierania się?
Nie potrafię określić...
6.Czy lubisz znajdować nowe blogi, czy wolisz trzymać się tych starych?
To i to
7.Masz jakieś zwierzę?
Mam pieska
8.Kakao czy herbata?
Herbata
9.Ulubiony wykonawca (oprócz tych z Violetty)?
Nie wiem, lubię kilku

10.Czy jesteś zadowolona ze swojego bloga, czy uważasz, że czegoś mu brak?
Czasem mam wrażenie, że czegoś mu brak, ale ciągle staram się go ulepszać.
Ogólnie jestem zadowolona, że zaszłam tak daleko i są osoby, które chcą mnie czytać.
Dziękuję im za to.



Moje pytania:
1. Ile masz lat?
2. Jakie jest Twoje marzenie? 
3. Do kogo z "Violetty" jesteś podobna z charakteru i wyglądu?
4. Ulubiona para z "Violetty"?
5. Ulubiony kolor?
6. Ulubiona liczba?
7. Piszesz pamiętnik?
8. Jakie seriale oglądasz poza "Violettą"?
9. Grasz na jakimś instrumencie?
10. Lubisz śpiewać i tańczyć?
11. Co sądzisz o moim blogu?

Moje nominacje:


Jeszcze raz bardzo dziękuję za nominacje ;)

PS. 
Rozdział pojawi się jutro pod wieczór lub w środę, 
bo muszę jeszcze nad nim popracować ;)


*Angelika*

9 komentarzy:

  1. Gratuluję ;)
    Mam nadzieję, że rozdział będzie jeszcze dzisiaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :)
    Już nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału :)
    PS: zapraszam do siebie http://violetta-y-leon-leonetta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. GRATULUJĘ! ;)
    SUPER BLOG - JESTEM TU PIERWSZY RAZ ;)
    ZAPRASZAM DO MNIE ;)
    http://violettaserialfanclub.blogspot.com/
    MOŻE OBSERWACJA ZA OBSERWACJĘ? ;)
    JA JUŻ OBSERWUJE ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale ja się nie bawię w takie rzeczy...
      Jeśli podoba Ci się mój blog - obserwuj
      Jeśli nie - nie obserwuj
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Zostałaś nominowana do LiebsterBlog Awards na moim blogu - http://tylko-leon-i-violetta.blogspot.com/

    Gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Awards ! Gratulacje ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś nominowana do Versatile Blogger Award na moim blogu : leonettablog16.blogspot.com Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana do Versatile Blogger Award na moim blogu .
    Gratulację ;D

    OdpowiedzUsuń