czwartek, 15 sierpnia 2013

Przeprosiny + Twitcam


Cześć.
Bardzo Was przepraszam, że nie ma rozdziału.
Miał być już dawno, wiem.
Nie zabijajcie!!!
Dodam go jutro, ale uprzedzam, że będzie krótki...
Chyba, że będzie ponad 30 komentarzy, to postaram się zrobić dłuższy, 
a przynajmniej taki, jak zwykle.
Ogólnie robię dosyć długie rozdziały, więc jeśli będzie dużo komci, to będzie długi rozdział.
Pamiętajcie, że to Wy motywujecie mnie do pisania!

Oglądaliście livestream Tini, Mechi i Diego?
Jak Martina wspomniała o Polsce, bardzo się ucieszyłam! ;D
Poza tym zaśpiewała razem z Mercedes "Si es por amor"
Prosiłam o to ;)
Wiem, że nie przeczytała mojego wpisu, ale i tak się cieszę.
A Diego powiedział "Siema"!
Szkoda, że nie "cześć", ale też może być ;D


Dzisiaj o 3.00 w nocy będzie, jak pewnie wiedzie livestream Xabianiego i Samuela.
Kocham Xabianiego!!! ♥
I będę oglądać! Są wakacje, więc mogę sobie pozwolić na nieprzespaną noc ;D
A Wy?
Będziecie oglądać?







Niedługo będzie też livestream Alby.
Tak napisała na twitterze ;)
Fajnie.




*Angelika*

11 komentarzy:

  1. Ej, oglądamy razem? Podaj GG! :D
    Ja kocham Xabi'ego! O Dżiss! <3
    Moje GG - 47738581
    Xenia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje GG: 24502478
      Xabi rządzi!!!

      Usuń
    2. Dziewczyny robimy konfe?? Ja też oglądam :**
      Moje GG - 33220036

      Usuń
  2. Mam nadzieje, ze jutrzejszy rozdzial bedzie dlugi, bo juz nie moge sie go doczekac;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Alba ma być na twitcamie Facundo. Pisali o tym dzisiaj, a dokładnie to pytali fanów, czy chcą.

    OdpowiedzUsuń
  4. dodaj prooooooooooooooosze

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również oglądałam ;) Zresztą jak ten z Tini. A Xabianiego uwielbiam od momentu jak zauważyłam ,że będzie grał w Violettcie :)
    Dołączam do waszego fan-clubu (hehe) ♥♥♥
    http://violettadisneypoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chcę rozdział!
    Twój blog jest świetny!
    Wchodzę na niego codziennie i sprawdzam, czy jest rozdział...
    Jeśli nie ma załamuję się, jeśli jest skaczę z radości!!!
    Chcę długiego nexta!

    OdpowiedzUsuń
  7. http://aia-historia-prawdziwej-milosci.blogspot.com/?m=1 dopiero zacztnam proszę o wsparcie

    OdpowiedzUsuń