piątek, 16 sierpnia 2013

Rozdział 51


Francesca
   Widzę pewną nastolatkę, która biega po łące i zbiera piękne kwiatki, a potem robi z nich wianek. Po chwili dziewczyna czuje, jak ktoś zakłada jej na głowę właśnie ten przepiękny wianek, odwraca się i widzi swojego ukochanego. Teraz już razem biegają po łące i są najszczęśliwsi na świecie! Śmieją się i
rozmawiają. On trzyma ją za rękę i uśmiecha się do niej, a ona odwzajemnia uśmiech pełen radości. Nic nie mówią, bo nie liczą się słowa, tylko czyny. Wystarczy, że są obok siebie. Ich pocałunek wyraża wszystkie uczucia. Całują się, przytulają i są szczęśliwi, bo mają siebie.
   Obudziłam się. Wstałam i podeszłam do okna. Usiadłam na parapecie. Poranne słońce przebijało się przez szybę. Patrzę w niebo i wiem, że dziewczyna ze snu ma na imię Francesca, a chłopak - Marco. Myślałam o cudownym chłopaku, którego kocham nad życie i uśmiechałam się wiedząc, że on również odwzajemnia moje uczucia. Znamy się pół roku, a tak wiele zdążyło się wydarzyć. Czuję się tak samo, jak na początku. Jestem tak bardzo zakochana, jak wtedy, gdy zaczęliśmy się spotykać. Marco to najlepszy chłopak pod słońcem!
Violetta
   Obudziłam się i zauważyłam na sobie wzrok najprzystojniejszego chłopaka na świecie.
-Dzień dobry-powiedział Leon, a ja uśmiechnęłam się. 
   Przypomniałam sobie wczorajszy dzień, który spędziliśmy razem. Leon pamiętał, że chciałam nocować w lesie i spełnił moje życzenie. Jest taki kochany! Już nawet ja zdążyłam zapomnieć, że coś takiego powiedziałam, ale on pamiętał.  Przypomniałam sobie, jak śpiewaliśmy. Przypomniałam sobie, jak się wygłupialiśmy. Przypomniałam sobie, jak rozmawialiśmy. Pamiętam każde słowo wypowiedziane przez Leona, każdy jego pocałunek, każdy gest... Pamiętam wszystko. To był cudowny dzień, którego nigdy nie zapomnę. 
-Dzień dobry-odpowiedziałam i przytuliłam się do Leona.
-Jak się spało?
-Cudownie-spojrzałam na niego-Bo z tobą.
   Uśmiechnął się do mnie i czule pocałował. Odwzajemniłam pocałunek i położyłam głowę na jego torsie. Przy Leonie zapominam o wszystkim. Gdy jestem z nim nic się nie liczy, tylko my dwoje. Przy nim czuję się bezpiecznie, czuję się kochana i to w taki sposób, którego nigdy nie doznałam. Leon to moja pierwsza miłość, ale wiem, że jedyna, bo miłość zdarza się tylko raz i nigdy się nie kończy. Dzięki niemu widzę wszystkie zalety życia, dzięki niemu jestem najszczęśliwsza na świecie!
   Po chwili leżenia musieliśmy wstawać. Wyszłam z namiotu, a promienie słoneczne raziły moje oczy.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Oto rozdział 51
Jak mówiłam, jest krótki.
Postaram się, aby następny był dłuższy.
Jest pierwszy rozdział na blogu o Francesce ;)
Oglądaliście livestream?
Xabiani powiedział "Polonia" zaraz po tym, jak napisałam.
Możliwe, że to widział mój wpis. ;D
Niekoniecznie, ale nie psujcie mi tej radości.
Kocham go!
Xabiani Ponce de Leon ♥

*Angelika*

18 komentarzy:

  1. Super ;)
    Zapraszam:
    http://violainnahistoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super opisałaś ich uczucia gratuluję;d
    Rozdział boski! Czekam na dalszy ciąg;d
    Pozdrawiam ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdział - cudo.
    Tak, bo lepiej tego opisać nie mogę. Nie, przecież mogę. No więc:
    Jest bombowy, cudowny, super, zajebisty, nie do opisania i jedyny w swoim rodzaju.
    Nie szkodzi, że krótki, ważne, że jest.
    Czekam na kolejny<333
    Zapraszam do siebie:
    http://violetta-tkt.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozdział boski :D
    Ja nie oglądałam Twicamu, muszę oglądnąć na yt.
    Będziesz oglądała 2 cz. 2 sezonu od poniedziałku?
    Ja się nie mogę doczekać!

    PS. Wejdziesz? Mój nowy blog: http://story-leonietta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;D
      Będę oglądała na pewno! Też nie mogę się doczekać ;)

      Wejdę na pewno ;*

      Usuń
  5. Ten początek z Francescą jest piękny...
    Rozdział krótki, ale fajniutki ;D
    Czekan na następny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super rozdział :) czekam na next

    http://stoessel-historia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Awards!
    Więcej informacji tutaj:
    http://vilu-y-leon-opowiadanie.bolgspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nominowałam Cię . Szczegóły masz tutaj --> http://stoessel-historia.blogspot.com/2013/08/liebster-award.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu .
    Gratulację ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Krótki ale świetny :3
    Zapraszam do mnie na next the-real-love-of-leonetta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Moglibyscie dac mi link do twittera jorge blanco i martiny stoessel i mercedes lambe prosze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, proszę bardzo:
      Jorge: https://twitter.com/JorgeBlancoG
      Martina: https://twitter.com/TiniStoessel
      Mercedes: https://twitter.com/Mechilambre

      Usuń
  12. Cudo, cudo, jeszcze raz cudo! *-*
    Cudowne! :) <3
    Przy okazji zapraszam do siebie: leon-y-violetta.blogspot.com

    Pozdrawiam,
    Savanna!

    OdpowiedzUsuń
  13. została;s nomionowana do Versatile Blogger Award

    OdpowiedzUsuń
  14. super rozdział :)
    zapraszam do mnie ♥
    http://magicznaprzyjazniludmiivioli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Dlaczego jest tak, że wspaniałe opowiadania odkrywam tak późno?
    Super, zakochałam się i przeczytałam jednym tchem każdy rozdział:)

    + to co że krótki, krótki, ale treściwy:)

    Zapraszam do siebie http://fanka-violetty-opowiadanie.blogspot.com/
    Mam nadzieję, że ci się spodoba:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Wchodźcie na aia-hidtoria-prawdziwej-milosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń