piątek, 24 stycznia 2014

Liebster Blog Award 5


5 raz mój blog ma do czynienia z LBA
Trochę to męczące, ale żeby nie było bardzoooo się cieszę :)


Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym na blogu) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Dziękuję Wam za nominacje <3
Zostałam nominowana przez: 
Lodovica
Margaret :**
ALekajżurcz.misiak
Kinga Blanco
Borkoś Blanco
Monia Kalinowska
[EDIT]
CATVANG

Lodovica:
1.Twoja ulubiona postać z serialu Violetta?

Leon, Francesca, Violetta, Ludmiła, Marco, Federico, zresztą wszystkie postacie są wspaniałe <3

2.Leon vs. Diego?
Leon <3
3.Tini vs. Lodovica?
Lodovica <3
4.Jakie jest twoje największe marzenie ?
Poznać Jorge i Lodovicę, wyjechać do Argentyny... i wiele, wiele więcej :)
5.Co sądzisz o moim blogu?
Podoba mi się historia, którą opisujesz :)
6.twój ulubiony kolor?
Fioletowy i niebieski
7.Angie vs. Esmeralda?
Angie <3
8.Twój ulubiony film ?
Titanic, Igrzyska Śmierci
9. Twój ulubiony sport?
Siatkówka
10. Najlepszy dzień tygodnia?
Waham się pomiędzy czwartkiem a piątkiem.
11.Twój ulubiony blog to?
Hmm, jest ich sporo... 
Wszystkie, które czytam :)
Na chwilę obecną najbardziej interesuje mnie blog Xenii Verdas i blog Alex Thirlwall

Margaret :**:
1. Grasz na jakimś instrumencie?
Gram na keyboardzie.
2. Chciałabyś być sławna?
Trudne pytanie... W moim przypadku odpowiedź brzmi  "i tak i nie", ponieważ chciałabym być aktorką, ale bycie sławną jest męczące, więc nie do końca, ale świadomość, że masz fanów, dla których jesteś wzorem do naśladowania jest nie wiem jak to nazwać, ale rozumiecie, co nie?
3. Twój pierwszy blog. (Jaki czytałaś)
http://leonetta-opowiadanie.blogspot.com/
4. Jak chciałabyś mieć na imię?
Szczerze to zawsze chciałam mieć na imię, jak moja mama Violetta, teraz szczególnie. xdd. Ale ogólnie lubię swoje imię :)
5. Czy uważasz że Violetta jest dziecinna?
W pewnych sytuacjach jej zachowanie jest dziecinne, ale myślę, że to przede wszystkim wina Germana, bo on na nic jej nie pozwala... Uważam, że w 2 sezonie Violetta wydoroślała.
6. W obecnej sytuacji, jaka panuje w Violetta 2. Po czyjej jesteś stronie? Leona czy Violett?
Jestem po stronie Violetty, bo ona próbuje walczyć o Leona.
7. Jak myślisz. Czy Tomas powróci w 3 sezonie?
Nie mam pojęcia.
8. Na co masz ochotę? xD
Na Jorge... xd. 
9. Na czym piszesz rozdziały? (laptop, telefon,komputer stacjonarny, tablet itd)
Ogólnie na laptopie, ale czasem jak jestem daleko i mam jakiś pomysł, to zapisuje go na telefonie.
10. Czy ty też uważasz że Dubbingi w violettcie sa naprawdę kiepskie?
Nie. Z początku przerażał mnie dubbing Diego, ale już się przyzwyczaiłam i powoli przyzwyczajam się do Marco. Jakoś daję radę :)
11. Leonetta vs. Naxi vs. Marceska
Leonetta, Naxi, Marcesca. xdd. 

ALekajżurcz.misiak:
1. Kogo chciałabyś/chciałbyś poznać z serialu Violetta?
Ale chodzi o aktorów, czy postacie?
2. Twoje drugie imię?
OSTRZEŻENIE!
Przy czytaniu odpowiedzi proszę o niespożywanie napojów, ani żadnego rodzaju posiłków. Nie odpowiadam za szkody wyrządzone po przeczytaniu odpowiedzi tj. zawał itp. Różnego rodzaju pretensje proszę zgłaszać do mojej mamy, a wyrazy współczucia chętnie przyjmę.
Olimpia
3. Wolisz Fioletowy czy zielony? (ja szczerze powiem nie umiem wybrać)
Fioletowy.
4. Komin czy szal?
Noszę szal, ale chyba wolę komin.
5. Chomik czy pies?
Pies :)
6. Paryż czy Londyn.
Hmm... Chyba Paryż (miasto zakochanych), ale Londyn też <3
7. Co sądzisz o moim blogu?
Jest ciekawy.
8. Kiedy odkryłaś/eś mój blog.
Po Twoim komentarzu.
9. Jakiego koloru masz obudowę telefonu?
Czarny.
10. Co twoim zdaniem jest romantyczne?
Oj, dużo rzeczy.... Jestem romantyczką. 
Np. spacer po plaży o zachodzie słońca, napisanie piosenki dla ukochanej osoby, piknik pod gwiazdami i wiele, wiele więcej.

Kinga Blanco:
1, Jak masz na imię?
Angelika
2. Dokończ zdanie: Przyjaciel jest... 
... częścią rodziny, którą sam sobie wybierasz.
3. Jakim województwie mieszkasz?
Pomorskie.
4. Wymarzone ferie?
Nie wiem.
5. Leciałaś kiedyś helikopterem? Jeśli nie to chciałabyś?
Nie, boję się... xd. Turbulencje itd.
6. Czy dałabyś pieniądze na jakiś cel dobroczynny?
Oczywiście, że tak.
7. Chciałabyś przefarbować włosy? Jeśli tak to na jaki kolor?
Nie, nie mam zamiaru niszczyć swoich włosów.
8. Em mi mundo vs Nel mio mondo?
Nie potrafię wybrać.
9. Jesteś otwarta na nowe znajomości?
Tak.
10. Jeśli byś miała wybrać dziewczynę dla Andresa to byłaby to?
Nie mam pomysłu.

Borkoś Blanco:
1. Jaką masz ksywkę ????
Mówią na mnie Angie.
2. Twoje hobby ?
Śpiewanie (czyt. fałszowanie), granie na keyboardzie i granie w przedstawieniach (aktorstwo)
3. Ile masz lat ???
15
4. Data urodzin ????
17.12
5. Ulub. postać z Violetty.
Już wcześniej pisałam - kocham wszystkie.
6. Jaki jest twój idol ???
Jest wspaniały, idealny. 
7. W jakim województwie mieszkasz ????
Pomorskie.
8. Gdybyś miała się przeprowadzić za granicę to gdzie ???
Argentyna
9. Kogo wybrałabyś jako siostrę z Violetty ???
Francesca lub Violetta.
10. Ulub. przedmiot ???
Że w szkole? WF, chemia, polski.
11. Opisz siebie w 3 słowach :D
Miła, zabawna, idealna ------> widzicie? jakie poczucie humoru. xd.

Monia Kalinowska:
1.Kraj do którego chciałabyś wyjechać?
Argentyna
2.Lubisz się śmiać?
Uwielbiam.
3.Masz rodzeństwo?
Tak.
4.Lubisz zwierzęta?Jak tak,to jakie?
Lubię większość zwierząt.
5.Naty czy Ludmiła?Dlaczego?
Ludmiła - jest taka idealna, że aż wcale. Bez niej nie byłoby serialu.
6.Co robisz w wolnym czasie?
Słucham muzyki i kaleczę uszy innych domowników i sąsiadów. xd.
7.Ulubiony gatunek filmowy.
Komedia romantyczna, ewentualnie horror :)
8.Diegoletta czy Diemiła?
Ani to ani to.
9.Ulubiona książka?
Oj, dużo ich.
10.Co jest Twoim największym marzeniem?
Być aktorką, śpiewać i wyjechać do Argentyny.
11.Należysz do jakiegoś fandomu?
Oczywiście.

[EDIT]

CATVANG:
1. Co robisz gdy widzisz nowe komentarze pod nowym rozdziałem?
Uśmiecham się i z chęcią je czytam :)
2.Dlaczego piszesz bloga z opowiadaniami?
Ponieważ lubię pisać, zwłaszcza że nikt nie mówi mi co i jak, sama mogę wszystko ustalić :)
3.Czy kiedykolwiek zastanawiałaś się nad usunięciem lub zawieszeniem bloga?
Nie.
4.Co Ci sprawia największą frajdę?  
Miłość, na którą los długo każe mi czekać. xd. Muzyka, pasja :) Rozmowa z moją przyjaciółką. <3
5. Lubisz pisać rozdziały?
Uwielbiam, ale czasami jestem zmęczona lub nie mam weny i wtedy nie mam ochoty, ale to się rzadko zdarza i mam nadzieję, że tak pozostanie :)
6. Skąd pomysły na rozdziały?
Trudne pytanie... Różnie. Czasami sen (rzadko), czasami jakaś sytuacja z życia, ale głównie pracuje moja wyobraźnia i to jej zawdzięczam moje opowiadanie. :D
7. Co Cię zainspirowało do stworzenia tego bloga?
Po prostu. To się stało z dnia na dzień. Czytałam inne blogi i pomyślałam: "Spróbuję, co mi szkodzi" i tyle stało się.
8. Co robisz gdy ktoś skrytykuje Twoje pisanie?
Zależy, co rozumiesz pod pojęciem krytyka... Jeśli chodzi o taką ludzką, konstruktywną krytykę, to biorę sobie dane słowa do serca i staram się pracować nad wadami, a jeśli chodzi o zwykłe hejty, to mam je gdzieś :D
9. Co Ci się najbardziej podoba w Twoim blogu?
Nie mam pojęcia :)
10. Największe marzenie odnośnie bloga? 
Hmm... Nie zastanawiałam się nad tym. Wszystkie się już spełniły :)
11.Co zmieniłabyś w swoim blogu?
Chyba szablon, ale jestem kiepska w projektowaniu szablonów. xd.

Zapomniałam nominować. xd.
A więc:
1. habla-si-puedes.blogspot.com
2. leonietta.blogspot.com
3. vilu-y-leon.blogspot.com
4. leonetta-opowiadanie.blogspot.com
5. ludmila-i-federico-forever.blogspot.com
6. story-violetta.blogspot.com
7. suzanstory.blogspot.com

Moje pytania:
1. Twoje marzenie?
2. Jak masz na imię?
3. Jortini vs. Tiniter?
4. Jortini vs. Jortephie?
5. Co najbardziej lubisz w pisaniu bloga?
6. Ulubiony kolor?
7. Ulubiona liczba?
8. Wymarzony prezent?
9. Ile masz lat?
10. Ulubiony parring z "Violetty"?
11. Drugie imię?

Dziękuję Wam wszystkim za nominacje <3
Besos,
Angiee

3 komentarze:

  1. Gratulacje !! Zasłużyłaś na to ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacja c: O, też gram na keyboardzie XD c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, zasłużyłaś na wszystkie nominacje! <3
    I bardzo dziękuję, że mnie nominowałaś :*

    OdpowiedzUsuń