sobota, 25 stycznia 2014

Blog Roku 2013


Dobra, jak wszyscy, to czemu nie ja?
Pewna dziewczyna imieniem Marta napisała do mnie maila, 
w którym przekonała mnie do wzięcia udziału w konkursie.
Po co? Nie wiem, ale postanowiłam jej posłuchać i spróbować.
Dziękuję Ci, Marto <3

W żadnym wypadku nie chodzi o wygraną, ale o zabawę :)

Tu możecie zobaczyć nominacje mojego bloga → LINK
Kod (potrzebny do głosowania): K00525

Konkurs polega na wybraniu 14 zwycięskich blogów: Bloga Roku 2013, 2 Wyróżnień Głównych, 10 Najlepszych Blogów 2013 roku w 10 kategoriach tematycznych oraz Bloga Blogerów. Wyboru dokonacie bezpośrednio Wy sami - w głosowaniu oraz specjalne Jury, w skład którego weszły osobowości ze świata kultury i mediów.

Konkurs będzie przebiegać w czterech etapach:

I ETAP - Zgłaszanie blogów do konkursu
II ETAP – Nominowanie blogów – głosowanie SMS
Wszystkie zgłoszone blogi przejdą do II etapu Konkursu. Będzie on polegać na głosowaniu SMS. W jego efekcie do kolejnego etapu konkursu przejdą blogi, które otrzymają największą liczbę głosów.
III ETAP – Ocena nominowanych przez Jury oraz wybory Bloga Blogerów
Dzięki głosowaniu w poprzednim etapie w każdej z 10 kategorii tematycznych powstanie lista 10 najwyżej ocenionych blogów. Zostaną one poddane ocenie Kapituły Konkursu.
IV ETAP - Gala

Więcej o konkursie → TUTAJ

Z góry dziękuję wszystkim za głosy :)
Kocham Was bardzo <3

7 komentarzy:

  1. Ależ nie ma za co :)
    Uważam, że powinnaś to wygrać, bo Twoje opowiadanie jest naprawdę MEGA <3
    Na pewno zagłosuję :**
    Marta ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Też postanowiłam wziąść udzial :) z takiego samego powodu "Skoro wszyscy to czemu nie ja?"
    :))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę ci powodzenia! Będę trzymała kciuki <3
    zapraszam dopiero zaczynam :
    http://violletta-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy rozdział??? Świetny blog ;****

    OdpowiedzUsuń
  6. A więc... zostałaś nominowana do LBA na moim blogu ;)))
    więcej informacji tutaj ;)
    http://zycie-nie-jest-zawsze-szczesliwe.blogspot.com/
    gratuluję ;p

    CATVANG.

    OdpowiedzUsuń