środa, 4 grudnia 2013

Nie wiem, co wpisać w temacie. xd.


Dobra, xd.
Cześć.
Mam taki pomysł, ale na później.
Moja wena chyba powoli wraca do normy :)
Ale jeszcze trochę jej brakuje... <3

Co do konkursu, to przedłużam dooo....
niedzieli 15 grudnia do 16.00
Może być?
Kilka osób prosiło mnie o przedłużenie, więc jest. :D
I jeszcze mam do Was prośbę, czy są jeszcze osoby, 
które chcą wysłać pracę, bo nie wiem, 
czy to przedłużanie w nieskończoność ma sens...
Tak więc, jeśli możecie napiszcie mi w komentarzach, 
kto z Was chce jeszcze wysłać, ok?

Coś jeszcze chciałam napisać, ale moja skleroza nie boliiiii.... xd.
Tak więc... no...
Do następnego wpisu <3

Besos :**



Angiee

6 komentarzy:

  1. Ja chcę wysłać :) Dziękuję za przedłużenie terminu :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wstawisz zdjęcie plakatów?Prosie ale szybko bo nie wiem czy warto wysłać zgłoszenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sobotę postaram się znaleźć trochę czasu i wstawić :)

      Usuń
  3. zapraszam

    http://niesamowitamiloscleonetty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :) Wzięłabym udział w konkursie ale nie czytałam bloga i mogę zrobić to np. na podstawie ostatnich rozdziałów i opisać głównie przyjęcie ? :* ~~Kate

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że tak :) Pamiętaj, żeby użyć wyobraźni :D

      Usuń