niedziela, 8 grudnia 2013

Moje gadanie, dość ważne... chybaa... + zdjęcia plakatów


Siemkaaa.
Miałam ostatnio taki dziwny seeen...
Nie wiem, co to ma do rzeczy, ale dzięki niemu wpadłam na pewien pomysł.
A więc tak.
Jak wiecie ostatnio ciągle narzekam na brak weny, więc
chcę trochę pozmieniać i wgl.
Zdradzę Wam, że moje opowiadanie będzie miało 3 sezony!
W każdym będzie, co innego i bla bla bla, coś tam jeszcze wymyślę.
Znaczy, wszystko będzie dotyczyło tego samego, ale będzie troszkę inne. Rozumiecie?
Taka trylogia.
Każdy sezon będzie miał 80 odcinków, jak w serialu :D

Zaraz zrobię zakładkę "Primera temporada" (pierwszy sezon), żeby się nie pogubić, 
a potem będę dodawała kolejne zakładki "Segunda temporada" (drugi sezon) itd. 
Od 2 sezonu zacznę dodawać nazwy rozdziałów :)
Może być?

Zacznę już pisać 71 rozdział, a jak rozstrzygnę konkurs, to ewentualnie trochę pozmieniam, żeby wszystko trzymało się kupy. xd

Dobra, teraz dodaję Wam zdjęcia plakatów, o które prosiliście :)
To ta nagroda w konkursie. Z góry przepraszam za jakość, ale robiłam zdjęcia telefonem...
Te plakaty są dwustronne jakby co :D

                                     


                                   


To chyba na tyle mojego przemówienia...
Mam nadzieję, że wszystko jasne :)
Przypominam, że konkurs trwa do niedzieli 15 grudnia do godziny 16.00
Besos
Angiee

8 komentarzy:

  1. Cześć!
    Jak widać - niektóre sny są przydatne.
    Bardzo się cieszę, że będą aż trzy sezony. ;)
    Zapraszam do siebie na nowy rozdział.
    Liczę na szczerą opinię w komentarzu:
    violetta-and-her-world.blogspot.com
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominuje ten blog do nagrody LBA szczegóły u mnie : http://ser-mejor-fedemila-story.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ze aż trzy rozdziały.
    Wejdziesz i skomentujesz mojego bloga??
    leonetta-miloscodpierwszegowejrzenia.blogspot.com
    Besos
    Tini

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy kolejny roździał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w weekend :)
      Przepraszam, że tak zwlekam, ale jestem chora i nie mam siły ...

      Usuń
    2. Witaj w klubie! Też Jetsem chora i doskonale cię rozumiem bo ja ledwo oddycham.
      Gratulacje! Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu!
      leonetta-kocham.blogspot.com

      Usuń