poniedziałek, 23 grudnia 2013

Mała zmiana planów


Dobra, 
chodzi o to, że odwołuję konkurs...
Przepraszam, ale dostałam 5 prac
 z czego 3 musiałam zdyskwalifikować...

Pozdrawiam osobę, która napisała 3 zdania i zmieściła w nich tyle przekleństw, ile ja w życiu nie wypowiedziałam... (to, że nie przeklinam, to swoją drogą. xd.) Diego nie jest aż takim chamem, a Leon nie uderzyłby Violetty za to, że powiedziała, że go kocha...
Serdecznie Cię pozdrawiam :))

Tak więc przepraszam, ale napiszę coś sama i już chyba mam pomysł :)
Dodam jeszcze dzisiaj, ale muszę najpierw zająć się LBA, bo znowu mnie dręczy. xdd

TuniaRuda 
Twoja praca była naprawdę świetna i pewnie bym ją wybrała. Piszesz wspaniale i masz fajne pomysły :D
Jezioroo <3

Okej, to na tyle, co do konkursu.
Nie gniewajcie się :)

Do wieczora uzupełnię LBA
i napiszę ten rozdział.
Mam już pomysł :)

Besos ♥
Angiee


2 komentarze: