sobota, 23 listopada 2013

WAŻNE! ----> Czyli moje gadanie na temat ........ ?


Czeeeeeść <3
No, okej.
Więc tak. Mam do Was sprawę, a właściwie pewną propozycję... :D
Chodzi o to, że...
Jak wiecie, ostatnio moja wena gdzieś się schowała i wciąż jej szukam.
Możecie mi w tym troszkę pomóc. Chcecie?

Okej. 
Nie mam żadnego pomysłu na rozdział 70, na urodziny Violetty... ;//
Dlatego pomyślałam, że jeśli byście chcieli, to mogę zrobić konkurs :)
Może być??
Mam nadzieję, że właśnie teraz sobie myślisz, że chciałbyś wziąć udział :D

KONKURS


Yeah, mój pierwszy konkurs na blogu <3

Chciałabym, abyście najzwyczajniej w świecie napisali za mnie rozdział 70. xd.
Tak wiem, jestem leń i zmuszam Was do pracy za mnie. No cóż... Wybaczcie :)



Regulamin:
1. Jeśli chodzi o okazywanie miłości, to są na to różne sposoby. Macie wolną rękę, ALE bez pierwszego razu Leonetty, ani innej pary, okej? 
2. Nikt nie umiera.
3. Możecie porozdzielać pary (jeśli będę chciała i tak je później połączę. xd.)
4. Jeśli już moi bohaterowie mają pić alkohol, to nie do przesady, okej? Troszkę zabawy może być, ale znajcie umiar. 
5. Możecie zupełnie zmienić moją historię. 
6. Użyjcie wyobraźni. Moje rozdziały są ostatnio trochę nudne. Nie oszukujmy się. Dlatego chcę, aby w Waszym rozdziale wiele się działo. 
7. Jeśli chodzi o długość... Nie ograniczam Was, ale nie może być krótki, okej? 

Podsumowując:
Bez pierwszego razu, bez śmierci, nie przesadzajcie z dziwnym zachowaniem po alkoholu, wyobraźnia przede wszystkim, im dłuższy, tym lepszy. xd
O ortografię się nie martwcie. Nie zwracam na to uwagi. Jakby co, to poprawię :)

Nagrody:

Dla bloggerów:
1 miejsce: Publikacja rozdziału na blogu, 2 duże plakaty z Violetty, naklejka z Martiną, promowanie bloga przez 1 tydzień, 30 komentarzy.
2 miejsce: Promowanie bloga przez 5 dni, 20 komentarzy.
3 miejsce: Promowanie bloga przez 3 dni, 10 komentarzy.

Dla osób bez bloga:
1 miejsce: Publikacja rozdziału na blogu, 2 duże plakaty z Violetty, naklejka z Martiną, promowanie jakiejś strony przez 1 tydzień, 30 komentarzy
2 miejsce: Promowanie jakiejś strony przez 5 dni, 20 komentarzy.
3 miejsce: Promowanie jakiejś strony przez 3 dni, 10 komentarzy.

Jeśli będziecie mieli jakieś uwagi co do nagród, to możecie do mnie napisać.
Ja nie gryzę i jestem miła, więc jak coś nie pasi, to śmiało :D
I tak jeszcze wszystko uzgodnię ze zwycięzcami <3

Okej,
Prace wysyłajcie mi na meila, który jest w zakładce "Kontakt" do soboty (7 grudnia) do godziny 16.00.
Jeśli będziecie potrzebowali więcej czasu, mogę przedłużyć termin :)
W temacie wpiszcie "Konkurs - nick lub imię"
Np. Konkurs - Angiee
Jeśli macie jeszcze jakieś pytania, lub coś jest niejasne to walcie śmiało :)
Piszcie do mnie na meilu (w temacie: "Konkurs - pytania") lub na gg: 24502478 ewentualnie na tt :)

Jeśli zgłosi się mniej niż 3 osoby, konkurs zostanie unieważniony ;cc 
a ja będę musiała sama coś wymyślić. xd. ;/

Do końca trwania konkursu na blogu nie pojawi się żaden rozdział ;c

Mam nadzieję, że o wszystkim napisałam :)

Jeszcze jedno:
Gotowi na TWITCAM Tini?
Jutro o 20.00 <3

Besos!

Angiee

16 komentarzy:

  1. Cześć! Chętnie wzięłabym w tym udział, ale nie mam czasu, gdyż już prowadzę dwa blogi.
    Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, chętnie poznałabym Twoje pomysły i kilku innych osób :)
      Ale rozumiem <3

      Usuń
  2. Hmm.... może wezmę udział ^^

    http://tell-me-vilu-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. podasz twicam tini????? pisssss (a co do konkursu o chyba się skuszę)

    OdpowiedzUsuń
  4. hejka! Może zaryzykuję i napiszę jakiś rozdział :D A tymczasem zapraszam na mojego bloga o Violi i Leonie <3 Proszę, usuń też blokadę to będziesz miała jeszcze więcej komentarzy :*
    http://opowiadanieviolaprzyjaciele.blogspot.com/2013/11/rozdzia-17.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Pokażesz dwa duże plakaty z violetty?
    Chce wiedzieć czy warto wziąść udział :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na chwilę obecną nie mam jak Wam pokazać, ale jeśli znajdę trochę czasu to wstawię zdjęcia :)

      Usuń
  6. Mamy prośbę do Ciebie a mianowicie - Czy zechciałabyś zostać redaktorką naszego bloga o serialu "Violetta" i jego obsadzie ? Uważamy,iż jesteś świetna !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj link : http://vloverspl.blogspot.com/

      Usuń
    2. Przykro mi, ale na razie nie chcę się w nic angażować.
      Nie mam czasu.
      Szkoła, blog, pasja.
      Nie znajdę czasu na kolejnego bloga .
      Może kiedyś :)

      Usuń
  7. Zapraszam do siebie http://disney-violettaa.blogspot.com
    Trwa nabór na nowego redaktora ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. A mogłabyś dać trochę więcej czasu? Proszę :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam do mnie :33 tiniasnews.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń